tirsdag 2. november 2010

Ettårsjubileum!

Oida, snart et helt år siden jeg skrev her sist! Mye har skjedd siden da;
  • Undertegnede har passert tredve og nærmer meg trettien med stormskritt!
  • Theodor er passert fire år...
  • ...og minstemor Maia er nå to og et halvt år.

1. juli skiftet jeg jobb, fra NAV kommunalt (sosialtjenesten) til NAV stat. Trives utrolig bra og læringskurven har vært bratt. I tillegg har jeg startet på master i verdibasert ledelse ved Diakonhjemmet. Med andre ord - har nok å gjøre!

Nye utfordringer har virkelig gitt meg en gnist i hverdagen. God arbeidsgiver, flinke og utfordrende studiekamerater, en fantastisk familie og regelmessig trening gjør livet interessant og morsomt - jeg er lykkelig!

Trening består av løping og spinning. Har det siste året løpt jevnlig, men er avhengig av å gjøre det utendørs. Motivasjonen faller raskt om jeg skal benytte meg av disse løpebåndene. Har nå fått i gang litt styrke også, deilig å bli støl.

Jaja, det var litt om meg og mine i disse mørke høstdager. Nyt høsten og ta deg en bolle - snart er det jul!

1 kommentar:

  1. godt det går bra med dere

    håper det ikke går nesten et helt år til neste gang

    SvarSlett